............................................. "Οταν θέλεις να έχεις κάτι που ποτέ πριν δεν είχες, πρέπει να κάνεις κάτι που ποτέ πριν δεν έκανες" .............................................

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Λογοκρισία στα Blogs, επίθεση από αναρτήσεις σε άλλο blog (!) κλπ

1. Λογοκρισία στα blogs

Όταν ο κάθε άνθρωπος αποφασίζει να δημιουργήσει ένα blog, έχει συγκεκριμένους σκοπούς και στόχους. Σε αυτή τη διαδικασία σπαταλά χρόνο, κόπο, μεράκι κλπ.

Στην ουσία τι είναι ένα blog? Ένας χώρος που σου παρέχεται για να δημιουργήσεις κάτι δικό σου. Ας το ονομάσουμε προς χάριν της συζήτησης ως ένα "σπίτι". Οι αναγνώστες τι είναι; Οι επισκέπτες αυτού του "σπιτιού". Τα σχόλια τους τι είναι; Κάτι που αφήνουν μέσα στο σπίτι σου.

Αν κάποιος αποφασίσει για τους όποιους λόγους, ζήλια - κόμπλεξ - χαζομάρα - ιδιοτέλεια κλπ, μέσα στο σπίτι σου, κάτι που δεν σου αρέσει, κάτι που δεν είναι της αισθητικής σου, κάτι που χαλάει το σύνολο, κάτι που το ασχημαίνει ή το βρομίζει, τι θα το κάνει ο ιδιοκτήτης του σπιτιού, αν όχι να το αφαιρέσει;

Mε βάση ποιας λογικής, αυτή η αφαίρεση ονομάζεται ως λογοκρισία ή εν πάση περιπτώσει ως μη αναγκαία "λογοκρισία";

Δηλαδή αν απαγορεύσω, μετά από αρκετές παραινέσεις, στον/ην όποιον/α να αφοδεύσει μέσα στο σπίτι μου, του περιορίζω το δικαίωμα της έκφρασης; !!!


Σκεφτείτε το παρακάτω παράδειγμα που διάβασα για το ίδιο θέμα, σε άλλο blog. Λέτε να δέχονται στο Καραϊσκάκη τη διαφήμιση των Παναθηναϊκών Νέων";

H λογοκρισία είναι κάτι που ασκείται δημόσια, από δημόσιες εξουσίες. Η είσοδος στο σπίτι μου, δεν είναι το ίδιο πράγμα με την είσοδο σε ένα δημόσιο χώρο, αν και εκεί απαγορεύεται να αφοδεύσει ο οποιοσδήποτε.

Το συγκεκριμένο blog, γράφει ξεκάθαρα τον σκοπό δημιουργίας του, στην αρχική του σελίδα, πάνω αριστερά. Οτιδήποτε που δεν συνάδει με αυτόν το σκοπό ή που τον καταχράται, δεν έχει καμία θέση εδώ. Οποιοδήποτε σχόλιο, σχετικό με τα κείμενα του blog, όση διαφωνία και να εκφράζει, θα αναρτάται, εάν τηρείται ο απαραίτητος σεβασμός από τον σχολιαστή.

Διατηρώ το δικαίωμα (και το δικαίωμα της επιλεκτικής χρήσης του) να μην επιτρέψω την δημοσίευση κάθε κατινίστικου και υβριστικού σχολίου.

2. Επίθεση από αναρτήσεις σε άλλο blog (!)

Πληροφορήθηκα πως σε άλλο blog, έχει γίνει επίθεση στο blog μας, με αναρτήσεις διάφορων "σχολίων", κατηγορώντας το παρόν blog, για δήθεν λογοκρισία κλπ. Όταν είδα τον συντάκτη αυτών των σχολίων κατάλαβα. Προς στιγμή αναρωτήθηκα έως που μπορεί να φτάσει η μικρότητα και η κατινίστικη συμπεριφορά των ανθρώπων, αλλά έχω γράψει κατ' επανάληψη πως είναι γεγονός το ότι ένα πλοίο μαζί με το όποιο όμορφο φορτίο του, μεταφέρει και αρουραίους. Αυτή είναι η ζωή και το έχω αποδεχθεί, δίνοντας σε αυτούς τους αρουραίους, μόνο τη περιφρόνηση μου και τίποτα περισσότερο.

Ο συντάκτης λοιπόν, είναι μια νεαρή, που μετά από μόλις ελάχιστους μήνες συμμετοχής της στο μεγαλύτερο Ελληνικό φόρουμ του BDSM, διώχθηκε με οριστική διαγραφή και απαγόρευση επανεγγραφής! Παρ' όλο που την φιλοξένησα στο παρόν blog, επιτρέποντας της να ανεβάσει, όχι ένα - ούτε δύο, αλλά ΔΕΚΑ αναρτήσεις, απαντώντας της πέντε φορές, παρ' όλο που της έκανα αρκετές προειδοποιήσεις να μην είναι εριστική, αλλά σεβάσμια, τελικά δεν σεβάστηκε ούτε το παρόν blog και φυσικά την διέγραψα.

Η απορία μου, φιλολογική και όχι προς απάντηση, είναι η εξής. Eίναι η ίδια ιδιοκτήτης ή συνιδιοκτήτης του blog που μας κατηγόρησε για λογοκρισία και βρίσκει στο blog της, το χώρο που έψαχνε για να μπορεί να γράφει με πλήρη ασυδοσία και κάθε έλλειψη σεβασμού ή τη φιλοξενείται εκεί; Στην δεύτερη περίπτωση εγείρεται το ερώτημα, γιατί να συμβαίνει κάτι τέτοιο και τι σκοπούς άραγε εξυπηρετεί, αλλά όπως ήδη έγραψα τα ερωτήματα μου, είναι φιλολογικού χαρακτήρα.

3 "κλπ"

Εν κατακλείδι, επειδή επιτέλους ο χώρος του BDSM αναπτύσσεται και η ελευθερία έκφρασης και το δικαίωμα στον ακομπλεξάριστο έρωτα συνεχώς δυναμώνει, πολλά θα είναι και τα blogs που θα δημιουργηθούν σχετικά με το χώρο. Εφιστώ την προσοχή και την επιφυλακτικότητα προς κάθε αναγνώστη για όσα διαβάζει, αρχής γενομένης από το παρόν blog.

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα σας.

    Μόλις ανήρτησα σχόλιο στο blog που σας έκανε αυτή την αήθη επίθεση. Με άθλια υπονοούμενα και ειρωνίες, προσπαθούν παντελώς ασυνάρτητα και εντελώς χυδαία να απαντήσουν, στα όσα ευγενικά παρουσιάζετε στην παρούσα ανάρτηση σας.

    Παρακαλώ, συνεχίστε με την ίδια ευρέπεια και υψηλή αισθητική, να παρουσιάζετε θέματα που αφορούν το bdsm και που τόσο μας ενδιαφέρουν

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    P.S. Ποιά είναι ηπροσωπική σας άποψη για αυτή την κατά τη γνώμη μου χειρίστου είδους παρουσίαση των θεμάτων, όπως αυτό που εθίγη με το παρόν σχόλιο μου, στο blog του Aσημένιου Δράκου;

    P.S. 2. Ποιά είναι η γνώμη σας, γενικά για τέτοιου είδους φαινόμενα φαιδρότητας και αναξιοπρέπειας, στο bdsm;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διάβασα προσεκτικά το άρθρο και τα σχόλια τα οποία υπήρξαν η πηγή του κακού. Προσωπικά πιστεύω φίλε Seduction ότι άδικα χαλάς τη ζαχαρένια σου. Προσωπικά από ένα σημείο και μετά θα σταματούσα να απαντάω, έτσι απλά. Δυστυχώς πολλές φορές πέφτουμε στην παγίδα καθώς αυτό εκλαμβάνεται από διάφορους άσχετους/ες ως "αδυναμία" και εδώ είναι η παγίδα. Η γνώμη του άσχετου δεν έχει βάρος οπότε γυρίζουμε στην αρχή, κακώς χαλάς τη ζαχαρένια σου.

    Όποιος μπορεί κάνει. Όποιος δε μπορεί να κάνει κάθεται και θεωρητικολογεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Cynic Bastard, αυτό ακριβώς έκανα. Μετά από ένα σημείο, σταμάτησα να απαντάω-ασχολούμαι. Οι άσχετοι-ες είναι πολλοί-ες και αυτό δεν είναι κακό. Ολοι μας κάποτε είμασταν. Το ΚΑΚΟ (γι αυτούς) είναι, ότι θεωρούν τον εαυτό τους ως σχετικό και γράφουν ανάλογα!.

    Είσαι πολύ παλιό μέλος στο φόρουμ και ξέρεις πράγματα και καταστάσεις. Συμφωνώ με όσα έγραψες.

    Να είσαι βέβαιος φίλε, πως εγώ, ΔΕΝ χαλάω τη ζαχαρένια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ-ή Ανώνυμε-η, σ' ευχαριστώ για το σχόλιο σου.

    Καταλαβαίνω γιατί πειράχτηκε η αισθητική σου και έχεις δίκαιο, πλην όμως, αυτά τα φαινόμενα δεν είναι ούτε καινούρια, ούτε δυστυχώς θα εκλείψουν. Οπως έγραψα, πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν αρουραίοι.

    Στα ερωτήματα σου τώρα:

    1. Δεν γνωρίζω, ούτε με ενδιαφέρει το πως διαχειρίζεται ο καθένας το blog του. Ο καθένας επιλέγει τη διαδρομή του και κρίνεται από αυτή.

    Στο δικό μου blog, ΔΕΝ θα υπάρξουν τέτοια φαινόμενα. Εγώ στο σπίτι μου, δεν δέχομαι αφοδεύσεις. Αλίμονο αν στο όνομα της "ελεύθερης έκφρασης", αφήναμε τον καθένα να αφήσει τα ξεραματά του! Οσους δεν τους ενοχλεί, ας το κάνουν στο σπίτι τους.

    2. Ο χώρος του BDSM, είναι μια μικρογραφία της ευρύτερης κοινωνίας μας. Με τα καλά, τα κακά, τα ενδιαφέροντα, τα αδιάφορα κλπ.
    Οταν ο άνθρωπος είναι αναξιοπρεπής, θα κινηθεί ανάλογα, σε όποιο χώρο και αν κινείται. Τόσο απλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έστω ότι εγώ διαχειρίζομαι ένα x blog. Και έστω y οι λόγοι για τους οποίους αποφάσισα να το δημιουργήσω.
    Η λογική υπαγορεύει ότι αν κάποιος σχολιάσει στο x blog μου για λόγους διάφορους των y, και μάλιστα προσβάλλει επανειλημμένως το περιεχόμενό του, του κάνω μία σύσταση. Αν δε συμμορφωθεί, του κάνω δεύτερη σύσταση κ.ο.κ. Τι γίνεται αν όμως ο παραπάνω αναγνώστης αγνοήσει τις συστάσεις μου; Τότε προκειμένου να προστατεύσω το x blog μου, τον απομακρύνω.
    Δεν ξέρω, πάντως εμένα μου φαίνεται άκρως λογική αυτή η μέθοδος...
    Ας το δούμε και σε ένα παράδειγμα:
    Έστω x = timageirepsaxthes.blogσποτ.com
    και y = να μαζέψω διάφορες συνταγές για να κάνω το τραπέζι στο διευθυντή μου.
    Εμφανίζεται ο αναγνώστης "Mitsos" και έστω ότι η ανάρτησή του είναι "δριμύ κατηγορώ για τον Έκτορα Μποτρίνι". Πάλι σχετική είναι η ανάρτησή του με τη μαγειρική, αλλά δε συνάδει με τους y λόγους μου. Του λέω λοιπόν κι εγώ, ως λογικός άνθρωπος, να μην ξαναγράψει γι' αυτό το θέμα, δε συμμορφώνεται και τον διαγράφω αφαιρώντας του όλα τα προνόμια που έχει ως αναγνώστης του blog μου. Πάλι λογικό το βρίσκω.
    Σχετικά λοιπόν με τις αναρτήσεις επί αναρτήσεων σε άλλο σχετικό blog: Καθένας, έχων την πολυτέλεια του άπλετου ελεύθερου χρόνου, έχει το δικαίωμα να γράφει και να αναρτά ό,τι θέλει στο blog του (μέσα σε λογικά πλαίσια, και με γνώση προφανώς του όποιου νομικού καθεστώτος). Αυτό που πρέπει να θυμάται όμως, είναι ότι κρίνεται απ' τον τρόπο γραφής, το περιεχόμενο και τη γενική εικόνα των γραφόμενών του. Και πλέον, εξ όσων γνωρίζω, είναι και νομικά (μα κυρίως ουσιαστικά) υπεύθυνος για τα σχόλια των αναγνωστών του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aγαπητή 6332, αυτό το τόσο λογικό που παρουσιάζεις στο σχόλιο σου, κάποιοι-ες το βρίσκουν ως παράλογο! Περαστικά τους. ΑΠΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή