............................................. "Οταν θέλεις να έχεις κάτι που ποτέ πριν δεν είχες, πρέπει να κάνεις κάτι που ποτέ πριν δεν έκανες" .............................................

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Προσέγγιση σε γυναίκα με κολάρο

Δημοσιευμένο στο greekbdsmcommunity από τον Seduction,στις10/3/2011

Αρχικό μήνυμα απο thanasis
Από την άλλη, διαφωνώ με Arioch και Seduction καθώς βρισκόμαστε σε έναν χώρο στον οποίο κάποια σύμβολα ενέχουν κάποια σημασία, είτε τους αρέσει, είτε όχι. Για να γίνω πιο σαφής, ας κάνω μια ερώτηση: σε μια συνεστίαση του χώρου βλέπετε ένα υποτακτικό άτομο, το οποίο φέρει κολλάρο και θέλετε να το προσεγγίσετε. Τι κάνετε;
Προσωπικά δεν σέβομαι ούτε τη βέρα, ούτε το κολάρο (εκτός τον σε απόλυτο βαθμό σεβασμό μου όταν πρόκειται για θηλυκό φίλου), σέβομαι όμως, και εκτιμώ τη στάση της, τη γυναίκα που τα τιμά και τα υποστηρίζει είτε ως θεσμό, είτε, ακόμα καλύτερα, ως ουσία.

Οταν θέλω να προσεγγίσω με ερωτικό ενδιαφέρον μια γυναίκα, δεν με απασχολεί αν είναι ελεύθερη, λογοδοσμένη, αρραβωνιασμένη, παντρεμένη, κολαρομένη, μαντρωμένη κλπ.

Φυσικά δεν θα ζητήσω την άδεια από κανένα για να πάω να της μιλήσω, και αν θελήσω να τη φλερτάρω θα το κάνω, ασχέτως βέρας, κολάρου ή ότι άλλο. Με αρχή ότι σεβόμαστε πρώτα την γυναίκα ως άνθρωπο και στη συνέχεια τη θηλυκή της υπόσταση, θα το κάνω με ευγένεια και ευπρέπεια. Αν η απάντηση της είναι, "ανήκω", "είμαι αλλού" κλπ κλπ κλπ θα αποχωρήσω με αξιοπρέπεια και σεβασμό στα λόγια της. Αν μου πει "για να μου μιλήσεις, πρέπει να πάρεις άδεια από τον Κ μου, τον Αφέντη μου, τον συνοδό μου κλπ, θα χαμογελάσω και θα φύγω. Τόσο απλά.

Μια γυναίκα ουσιαστικά Κυριαρχημένη, δεν έχει ούτε αυτή, (ούτε ο Κ της), κανένα πρόβλημα ακόμα και αν βρεθεί σε ένα χώρο "γυμνή με ανοιχτά τα πόδια και γραμμένο στο κούτελο της, ελάτε να μου την πέσετε". Δεν χρειάζεται κανένα κολάρο για να προστατευτεί από don juan, players ή πέφτουλες και στην αντίθετη περίπτωση κανένα κολάρο με όσες αλυσίδες και αν έχει περάσει ο Κ της σε αυτό δεν μπορεί να την κρατήσει εκεί, αν δεν αισθάνεται ότι ανήκει.




Μπορείς να προσεγγίσεις μια γυναίκα με βέρα ή κολάρο και να φύγεις από το χώρο μαζί της ή έχοντας το τηλέφωνο της (το αληθινό) όπως και μπορείς να προσεγγίσεις μια γυναίκα με ελεύθερα τα δάχτυλα, τον λαιμό, ακόμα και το μυαλό της και να σου κόψει κάθε δεύτερη κουβέντα, και μόνο με μια ματιά της.


Eπίσης μια Κυριαρχημένη γυναίκα, ακόμα και αν ενδώσει, θα το πει στον Κ της, αργά ή γρήγορα.

Το M/s είναι ένα δύσκολο, αλλά μαγικά όμορφο πλαίσιο και στις σπάνιες περιπτώσεις που πετυχαίνει και για όσο κρατήσει, μπορεί να προσφέρει πραγματική ευτυχία στο ζευγάρι. Κατανοώ την επιθυμία, και την ανάγκη μερικές φορές, κάποιων γυναικών να φέρουν το κολάρο του Κ τους ή τη βέρα του άντρα τους, όπως κατανοώ τους Κ που θέλουν με το κολάρο να ενισχύσουν την αίσθηση ελέγχου ή ιδιοκτησίας στην υ τους, είμαι αντίθετος όμως στο να γίνεται αυτό άνευ ουσίας και χωρίς βάθος, μόνο ως ένα εθιμοτυπικό τερτίπι ή ως ακολουθία ενός στείρου πρωτόκολλου

Η δέσμευση στο D/s δοκιμάζεται και πρέπει να δοκιμάζεται και να ενισχύεται συνεχώς και από τα δύο μέρη. Είτε μιλάμε για μια μέρα, είτε για μια βδομάδα, είτε για ένα μήνα, είτε για ένα χρόνο, είτε για μια ζωή.

Αυτό το "πρέπει να πάρεις άδεια από τον Κ μου" το θεωρώ μέγιστη μαλακία. Το κάθε τυπικό, αφορά μόνο την υ και τον Κ και όχι τους τρίτους. Μια γυναίκα όταν δεν θέλει συζήτηση με κάποιον, την κόβει, είτε φορά κολάρο είτε όχι, είτε είναι ο Κ της παρών, είτε χιλιάδες μίλια μακριά.-

Υ.Γ Και για να λέμε και τα του χώρου μας, η προσωπική μου εμπειρία, είτε μεγάλη για ορισμένους, είτε μικρή για άλλους, μου έχει δείξει πως οι γυναίκες που σέβονται και τιμούν το πλαίσιο που βρίσκονται, είναι ε λ ά χ ι σ τ ε ς. Σε αυτές και στους Κ τους, ΜΠΡΑΒΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου