............................................. "Οταν θέλεις να έχεις κάτι που ποτέ πριν δεν είχες, πρέπει να κάνεις κάτι που ποτέ πριν δεν έκανες" .............................................

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Το εσπρεσσάκι (Προσωπική εμπειρία)

Δημοσιευμένο στο greekbdsmcommunity από την katerina στις 12/09/2010

Ώρα 23.00

Ραντεβού σε παραλιακό καφέ – bar.

Για κουβεντούλα φιλική... μη φανταστείτε!!!!!

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ : Μιλάμε, σκέφτομαι …Δεν υπάρχει περίπτωση … για ένα 2 ώρο καφέ βγήκα!!

ΕΓΩΙΣΜΟΣ : Γελάμε… νιώθω μία κάποια αμηχανία, πολύ εντέχνως επικαλυμμένη. Μη μας πάρει και χαμπάρι!!!!!!

ΕΠΑΡΣΗ : Σκέφτομαι… οκ «τον έχω»!!!

Ώρα 01.00

- Πάμε να περπατήσουμε λίγο??
- Τι βαρέθηκες??? Πάμε σπίτια μας?? (ακόμα «τον έχω» )
Σηκώνεται ακολουθώ… μη ρωτήσετε γιατί δεν ξέρω!!!!
Τον κατευθύνω σε σημεία με φως.
Εκείνος άνετος και χαλαρός… εγώ επίσης , είπαμε «τον έχω» !!!

Περπατάμε λέμε διάφορα και αδιάφορα….

ΓΕΓΟΝΟΣ : Με το ίδιο αδιάφορο «ύφος» είμαι μούσκεμα!!! Μα γιατί???? Δεν
έχει κάνει απολύτως τίποτα για να είμαι μούσκεμα!!!!!
Με κατευθύνει στο κεντρικότερο και πλέον φωταγωγημένο σημείο του δρόμου!!! Στα δεξιά μας έχει ένα γαμήλιο γλέντι!! Κόσμος πάει – έρχεται!!! Με «στριμώχνει» σε μία γωνία!!!

ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΣ : Οκ!!! Έτσι και κάνει κάτι (όπως να μου τραβήξει τα μαλλιά ή να ακούσω καμία εξυπνάδα του τύπου «τι είσαι») , θα μας ακούσει όλη η παραλία!

ΕΚΠΛΗΞΗ : με αγκαλιάζει, με χαϊδεύει, με φιλάει για ώρα … ταυτοχρόνως με ακινητοποιεί!!! Μα πως στα κομμάτια δεν αντιδρώ??? Ποια εγώ??? Ι am τσαούσα!!!
Με πάει σε ένα μέρος λίγο παρακάτω, κάπως πιο ήσυχο.
Κάθεται σε ένα πεζουλάκι, με τοποθετεί όρθια μπροστά του.
Με φιλάει , μου ανοίγει τα πόδια, με το ένα χέρι έχει βουτήξει τα μαλλιά μου, και με το άλλο μπαίνει μέσα μου με δύναμη.
Σε κλάσματα του δευτερολέπτου τρέμω ολόκληρη , ακούω τα υγρά μου!!!
Ρωτάει ..κάτι… περιμένει το ΜΑΛΙΣΤΑ!!!
Σιωπώ, επιμένει , σιωπώ …
Πιο δυνατά το χέρι του … τρέμω , λιώνω … αναμένω τον οργασμό! Ξαναρωτά , σιωπώ . αλλάζει ρυθμό και χάνεται ο οργασμός
... ξαναρωτά!!!

ΗΤΤΑ : ΜΑΛΙΣΤΑ!!!
Εγώ μάλιστα??? Εγώ????????
-ΜΑΛΙΣΤΑ τι??

ΜΕΓΑΛΗ ΗΤΤΑ : ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ!!!!!!!!!!!!!
ΚΥΡΙΕ!!!!!!??????????? Πως το ξεστόμισα αυτό??????
…2Ος οργασμός… όρθια δημόσια!!! Και πολύ δυνατός!!!!

Στέκεται μπροστά μου, με γονατίζει και με κρύβει από τα βλέμματα του κόσμου.
Κάνω στοματικό … ακινητοποιημένη, κρυμμένη, το κάνω όπως το θέλει Εκείνος.

ΩΡΑ 02.30

ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΗΤΗΡ ΜΑΘΗΣΕΩΣ : ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ!!! Τι είσαι η ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΑΣ ΚΥΡΙΕ!!! Ξανά και ξανά… και ξανά…
Χύνει… τα πίνω….
Με παίρνει από το χέρι… μπαίνουμε στο αμάξι , με πάει βόλτα.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ «ΛΑΙΜΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ»
Είμαι χαλαρή και χαμογελαστή … λέμε αστειάκια…
ΞΑΦΝΙΚΑ ανοίγει τα πόδια μου, παίζει με το μουνί μου.

ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ- ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ – ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
-Ποια είσαι??
-Σιωπώ…
-Ποια είσαι??
-Σιωπώ… με βασανίζει πάλι…
-Σας παρακαλώ βάλτε το χέρι σας μέσα μου
-Ποια είσαι??
-Σας παρακαλώ
-Ποια είσαι??
-Η σκύλα σας
-Δεν άκουσα
-Η σκύλα σας
3ος οργασμός….

Με γαμάει από το στόμα…
Με κατευθύνει, πιέζει, με πνίγει, γνωρίζει, ρωτάει… νιώθω , απαντώ…
Περιγράφω φαντασιώσεις ενώ εξακολουθώ να το κάνω…
Σταματάει…
Ετοιμαζόμαστε να φύγουμε….

Και ……ΣΟΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚΚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΩΡΑ 03.30

Έρχεται βολίδα ένα αμάξι τρακάρει το διπλανό μας κάνει τούμπα στον αέρα και πέφτει στην θαλασσα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μα τι θα ζήσω άλλο η πουτάνα επιτέλους????????????????
Βγαίνουμε… 4 πιτσιρίκια εγκλωβισμένα στο αμάξι στον βυθό της θαλασσας!!!!!
Ευτυχώς είναι όλοι ζωντανοί!!!
Εκείνος κανονίζει τα πάντα για λιμενικό, πυροσβεστική, ασθενοφόρο και αστυνομία.
Ένας χαμός εκείνος στη μέση όλων αυτών και τι κάνει?????????

ΤΟ SMS!!!!!!

1. Καβλώνω σκύλα , δεν τελείωσε η βραδιά μας… ένα stop κάνουμε απλά!!!!
Απαντώ : στον επόμενο οργασμό θα πέσω εγώ στην θάλασσα!!!
2. Ψέματα δεν θέλω σκύλα. ΠΟΤΕ. Δεν θα υπάρχει επόμενος οργασμός αλλά επόμενοι και έντονοι… είναι ΣΑΦΕΣ???!!!!!!!!!!!

Μη μακρηγορώ το εννοούσε!!!!!!!!!!!

Μέχρι την επόμενη μέρα στις 19.30 οουυ έχει ακόμα….!!!!!

Άλλωστε εγώ για ένα εσπρεσσάκι ξεκίνησα

..............................


Ώρα 05.30

Κατά την επιστροφή μας, είμαι νυσταγμένη , σοκαρισμένη, κουρασμένη.

- Σπίτι σου ή σπίτι μου?
- Σπίτια μας???
… ξαναρωτά
- Σπίτι σου ή σπίτι μου?
- Να επιχειρηματολογήσω λίγο?? …χαμογελαστή …
- Φυσικά!!!
- Ένας καλός Κύριος πρέπει να ξέρει την ψυχική κατάσταση της υ. Εμείς μόλις παρακολουθήσαμε ένα τρομερό ατύχημα!! Είμαι σοκαρισμένη πολύ , τρέμω, πονάει και το στομάχι μου( λέω μπούρδες!!! Κάνει μπαμ!!!μια χαρά χαρούλα ήμουν) . Δεν είναι σωστό να συνεχίσουμε. Το ξέρεις ότι έχω δίκιο. Άλλωστε η εποχή των δούλων και τον Αφεντάδων έχει παρέλθει (χαμογελάω με το ύφος, τώρα είσαι «ρουά-ματ» .
- Χμμμ ναι…
- Κατάλαβα!! Υπάρχει το σωστό – το λάθος- και το «δικό σου» !!!!
- Ακριβώς!!!!!!

Ανοίγει τα πόδια μου απότομα…

Οδηγεί καλά ο Κύριος με το ένα χέρι…..!!!!! 4Ος οργασμός….

Ώρα 06.15

Στο σπίτι του..
Μπαίνω διστακτικά…. Κοντοστέκομαι στην είσοδο. Είμαι λίγο χαμένη και ντρέπομαι!!! Καινούργιο συναίσθημα!!! Ιδέα δεν έχω γιατί… ανάβει φώτα προχωρά στο εσωτερικό του χώρου.

Μπαίνω στο υπνοδωμάτιο

1Ος ΓΥΡΟΣ
ΦΟΒΟΣ : Με πετά με βία στην ντουλάπα…
-Φοβάσαι μικρή??
- Όχι!!!!!!!...Ναι φοβόμουν!! Εννοείται πως φοβόμουν!!!... Σιγά όμως μη το παραδεχτώ!!!

Όρθια κολλημένη στην ντουλάπα με ψιλά τα χέρια και τα πόδια ανοιχτά!!!
Φιλά παθιασμένα, γλύφει, δαγκώνει, χαμηλώνω τα χέρια μου ασυναίσθητα..

- Τα σηκώνει έντονα. Σου είπα ακίνητη… μη το ξαναπώ!!!!
- ΜΑΛΙΣΤΑ !!!

το χέρι του μέσα μου με πολύ δύναμη… τρέμω πάλι … 5ος οργασμός

2ος ΓΥΡΟΣ
ΠΟΝΟΣ : με στήνει στα τέσσερα στο πάτωμα. Ακούω κάτι να κάνει, πάω να γυρίσω ..

- Σου είπα να γυρίσεις??? …Μέτρα!!!
- 1,2,3,4,5,6,7, … τινάζομαι ελαφρώς.
- Ακίνητη!!!!
- …
- Τι λένε??
- ΜΑΛΙΣΤΑ
- 8,9….

Με πιάνει από τα μαλλιά πλησιάζει στο αυτί μου.

- Η τελευταία πάντα είναι η πιο δυνατή
- Το καταλάβες;
- Mάλιστα
- Δεν άκουσα
- Μάλιστα Κύριε
- Ζήτα τη

Με κυρίευσε στιγμιαίος εντονότατος φόβος!!!!!!

- Σας παρακαλώ Κύριε δώστε μου την τελευταία!!!!!!

Νιώθω δυνατό πόνο , σκέφτομαι είμαι τρελή θέλω κι άλλο !!!!
Με σέρνει από τα μαλλιά , Εκείνος όρθιος. Με τοποθετεί όρθια μπροστά του, γονατιστή. Σηκώνει το πρόσωπο μου με κοιτά στα μάτια.

3ος ΓΥΡΟΣ
ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ : Μου γαμάει το στόμα!!!Mου τραβάει τα μαλλιά!!! Με πνίγει, δεν αντέχω το πνίξιμο!!! Ελάχιστα πριν πω σταμάτα, με απομακρύνει… επαναλαμβάνει, αντέχω και περισσότερο κάθε φορά, ελέγχει την αναπνοή μου… τα χέρια μου ακίνητα πίσω στην πλάτη μου. Χαστούκια στο πισινό μου… δυνατά χαστούκια!!!

Με βρίζει!!!

- Έτσι καργιώλα!!! Πουτάνα!!! Σκύλα!!! Και πολλές άλλες (έμαθα και καινούργιο λεξιλόγιο!!! )

Σταματάει. Με αφήνει εκεί στη θέση μου. Ερχεται από πίσω μου, φοράει προφυλακτικό. Παίζει με τα μουνόχειλα μου. Είμαι μούσκεμα. Το θέλω τρελά.

- Το θέλεις;
- NAI
- Λάθος απάντηση. Μόλις το έχασες...!!!!! (Η σωστή απάντηση ήταν Μάλιστα!!!!!!)
Bγάζει το προφυλακτικό και το πετάει μπροστά μου, ξαπλώνει στο κρεβάτι …ανάβει τσιγάρο, περιμένω να μου ζητήσει να σηκωθώ και να ξαπλώσω δίπλα του. Αμ δε!!!!!!! Με ΔΙΑΤΑΖΕΙ να συνεχίσω το στοματικό!!!!!
..συνεχίζω! …εκσπερματίζει!! Τα πίνω όπως πάντα…
- Σου ξέφυγε «αυτό»
- ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΥΡΙΕ!!!!!!!

ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ : Με καλεί στο κρεβάτι. Ξαπλώνω δίπλα του. Είμαι αναμαλλιασμένη, ιδρωμένη, χυμένη, κλαμένη. Με έχει αγκαλιά και με χαιδεύει τρυφερά… τα μάτια μου με την βία ανοιχτά…

….εκείνος ακμαιότατος!!!! Μιλάει!!!!! Μα τι τρώει για πρωινό ??μπαταρίες!!!???

- Καλώς μικρή , κοιμήσου!!!
- Όχι, όχι έχω μόνο τα μάτια μου κλειστά.. ακούω!!!

Τρομάρα μου τι θέλω και μιλάω??? Δεν ήξερες ?? δεν ρώταγες???

4ος ΓΥΡΟΣ
Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟΥ : Εκεί που λέμε διάφορα, με μια φυσικότητα που μου έσπασε τα νεύρα, σηκώνεται και νιώθω το δάχτυλο του να μπαίνει στο κώλο μου. Στεγνά!!! Πονάω γλυκά, ακινητοποιούμαι από την ηδονή που έρχεται με το δεύτερο δάχτυλο του μέσα μου.

Και τρίτο δάχτυλο!!!!!!!!!!!!! Πονάω, μου αρέσει, κλαψουρίζω, νιώθω εντελώς αδύναμη ... Παίζει μαζί μου όση ώρα θέλει. Φέρνει το χέρι μου στο μουνί μου, με διατάζει να χαιδευτώ και σηκώνεται να πλυθεί.

Επιστρέφει, όρθιος ακινητοποιεί το πρόσωπο μου με το πόδι του και αρχίζει να με μαστιγώνει στο κώλο μου. Μου μιλάει. Απαντώ. Μάλιστα Κύριε, το θέλω, μου αρέσει, με τρελαίνετε….

1,2,3,4,5,6 …. Ούτε ξέρω πόσες έφαγα!!! 6ος Οργασμός…..

Κάθεται στο κρεβάτι. Με κοιτάζει στα μάτια. Μόνο που δεν του είπα θέλω κι άλλο!!! Τον παίρνω στο στόμα… παίζει μαζί μου με τα δάχτυλα του… 7ος οργασμός!!!! με ΔΙΑΤΑΖΕΙ να του γλύψω τα πόδια!!!

Μα εγώ στις συζητήσεις μας, του ξεκαθάρισα με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο «πόδι δεν γλύφω και δεν με χαστουκίζει κανείς στο πρόσωπο»!!!!» είναι ξεφτίλα μεγάλη και σιχαίνομαι!!!

ΥΠΟΤΑΓΗ : Με ξαναδιατάζει ήρεμα να το κάνω… αρνούμαι… ξανά…με ένα τρόπο που…. τελικά το έκανα!!!!

Μεγάλη μπουκιά φάε!!! Μεγάλη κουβέντα μη λες!!!!!!!

- Δεν μου άρεσε το γλείψιμο του ποδιού… όμως ξετρελάθηκα που με χύσατε πάλι Κύριε!!!!

Ξάπλωσα δίπλα του εξουθενωμένη. Κοιμήθηκα στην αγκαλιά του.

Πριν κλείσουμε τα μάτια μας η διαταγή του ήταν σαφής.

- Μόλις σηκωθείς, μου ετοιμάζεις καφέ και με ξυπνάς με τα χείλη σου. Στον πούτσο μου..

.......................


ΩΡΑ 13:20

Ξυπνάω κατευθύνομαι στην τουαλέτα. Το πρόσωπο μου είναι μουτζουρωμένο, τα μαλλιά μου κουβάρι, πλένομαι… του φτιάχνω καφέ, θέλω και εγώ καφέ αλλά δεν πίνω αυτό που έχει. θέλω εσπρεσσάκι βλέπετε!!!! Είμαι από μεγάλο τζάκι εγώ!!!!
Με ακούει δεν ανοίγει τα μάτια του, το ξέρω όμως με παρακολουθεί. Μαντέψτε!!! Ξεκινάω… νιώθω πίεση στο κεφάλι μου, με πιέζει προς τα κάτω! Πνίξιμο πρωί – πρωί???? Με τυραννούσε πολύυυυυυυυυυυυυυ ώρα!!!!

…εκσπερματίζει..

ΣΚΕΨΕΙΣ : ωραία, ελπίζω τώρα να ηρεμίσει!

Αμ δε!!

Δεν με αφήνει να ηρεμίσω… ήθελα μόνο καφέ και να φάω κάτι!!!

ΔΙΑΤΑΓΗ
- Σήκω, εκεί μπροστά στον καθρέφτη, γύρνα… σκύψε…
Κοιτάζομαι στον καθρέφτη. Σκύβω… Ακούω την ζώνη πάνω στο δέρμα μου και μου περνάνε όλα!!!!
Ξυπνάω!!! Φοβάμαι!!! Ερεθίζομαι απίστευτα!!!! Τα χέρια του πάλι μέσα μου… 8ος Οργασμός

απομακρύνεται…και….συνεχίζει το μαστίγωμα. Καβλώνω, συνέχεια με καβλώνει. Δεν με λυπάται. Μα μόλις ξύπνησε!!!!

Έρχεται κοντά μου. Με γυρίζει, με στήνει όρθια και..!!!!!!

ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΖΕΙ!!!!!!!! ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!!!!!!!!!!!!!!!!

Τα μάτια μου τον κοιτούν ξαφνιασμένα και αγριεμένα (σηκώνω το φρύδι και τον καρφώνω στα μάτια). Με βλέπει και…
ΜΕ ΧΑΣΤΟΥΚΙΖΕΙ ΠΑΛΙ!!!!!!!!!!!!!!!

Μεγάλη κάβλα…. Ξεστομίζω

Ζητάω κι άλλο!!! …. Κι άλλο … κι άλλο!!!!

Νιώθω λιωμένο βούτυρο… ζεματάνε τα μαγουλά μου. Έχει εξαφανιστεί το εγώ μου…

Με χαστουκίζει και παίζει με το μουνί μου. Λιώνω, 9Ος Οργασμός
Δεν το πιστεύω!!!!!!!
Δεν σταματάει!!! Με πιάνει από τα μαλλιά και με γονατίζει μπροστά του. Στο στόμα μου πριν καν προλάβω να τον κοιτάξω. Είναι σκληρός

Με πνίγει, με πνίγει πολύ.
- Θα τον πάρεις όλον στο στόμα σου.
- Μάλιστα Κύριε
Προσπάθησα. Δεν μπόρεσα.

Ξανά στο στόμα μου. Τα ήπια. Πάλι

Συνέχισε μέχρι τις 18:00!!!!!!!! OXI ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΠΡΩΪΝΟ!!!!!!!!!

Μετά τον 11ο !!! οργασμό μου, σταμάτησα να μετράω. Αλλά και αυτός τελείωσε, όχι μια, όχι δυο, όχι τρεις, όχι τέσσερεις, όχι πέντε, όχι έξι (αχ κουράστηκα να γράφω η γυναίκα), όχι επτά, αλλά οκτώ φορές!!!! σε πλήρη στύση!!!!!!!!!!

Ωρα 18:30

Φύγαμε από το σπίτι του, ήμουν χαρούμενη αλλά λιώμα. Ήθελα να τσιμπήσω κάτι και να κοιμηθώ. Mόνο αυτό. Στο αυτοκίνητο ενώ με πήγαινε στο δικό μου, μιλάγαμε, γελάγαμε, μου εξηγούσε… μου είπε πως έφαγα 60 ζωναριές!!!!! Ήταν το ίδιο άνετος και χαλαρός όπως όταν πρωτοσυναντηθήκαμε. Πριν 20 ώρες!!!

ΜΥΘΟΙ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Έχω ακούσει ότι είναι μόνο σκληρός. Είναι! Εκεί που πρέπει, όσο πρέπει…. Είναι και γλυκός και τρυφερός και με πολύ χιούμορ.
Έχω ακούσει ότι τάζει. Μύθος.
Έχω ακούσει ότι δεν τις πηγαίνει σπίτι του. Μύθος (δεν του πήρα δα και την καρδιά για να είμαι η πρώτη που πήγε)
Έχω ακούσει πως μαζί του δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Πραγματικότητα. Δεν ένιωσα μη ασφαλής ούτε μια στιγμή
Έχω ακούσει ότι είναι καλός Dom και εκπαιδευτής. Πραγματικότητα. Πέρασα πολύ όμορφα.
Έχω ακούσει για "magic" και για δυνατό "mindfuck". Μάλλον πραγματικότητα, γιατί ακόμα αναρωτιέμαι. Πως τα έκανε όλα αυτά; Πως τα κατάφερε????!!!!!!!!

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Υes, he seduced me!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου