............................................. "Οταν θέλεις να έχεις κάτι που ποτέ πριν δεν είχες, πρέπει να κάνεις κάτι που ποτέ πριν δεν έκανες" .............................................

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Σκόρπια (αποσπάσματα από απαντήσεις σε διάφορα)

Υποστηρίζω στη ζωή μου, πως οι ειδικοί κρίνουν και όχι οι πολλοί, αλλά όσο και να διαφωνεί κάποιος με αυτή την άποψη, θα συμφωνήσει μαζί μου στο εξής: Για να κρίνεις, πρέπει πρωτίστως να γνωρίζεις. Μετά να έχεις την ικανότητα της κρίσης κ.ο.κ Εσένα σίγουρα σου έλειπε κ σου λείπει, το πρώτο στοιχείο. Οπότε λάθος δρόμος...

(Πόσο άραγε γνωρίζεις τη φίλη σου? Και πόσο την "αδικείς" με αυτή την τοποθέτηση σου? Πόσο μακριά είσαι από την πραγματικότητα, αλλά και από την πραγματικότητα της? Ας μου επιτραπεί ένα προσωπικό σχόλιο και το να σε πληροφορήσω εγώ ότι η ικανότητα της και η δύναμη της και η δυναμική της και η εξέλιξη της είναι και θα είναι τέτοια που χρειάζεται να σηκώσουν το κεφάλι πολλοί και πολλές για να την δούν. Χάνει την απλότητα της? Οχι. Είναι αλάνθαστη? Σίγουρα όχι. Είναι χωρίς αδυναμίες? Και πάλι όχι)

Η μαθητεία, εκπαίδευση, διαδρομή, ταξίδι, διάβα, πέρασμα ή όπως αλλιώς το αποκαλεί ο κάθ' ένας, αφορά δύο μόνο ανθρώπους. Αυτόν που την παρέχει και αυτή που το βιώνει, το γεύεται, το ζει. Ολα τ' άλλα σχόλια είναι πολύ κοντά σε αυτό που πολύ σοφά λέει ο λαός μας "έξω από το χορό, όλοι ξέρουν να χορεύουν"

Είναι κάτι δεδομένο? Είναι κάτι στερεότυπο? Κάτι κοινότοπο? Κάτι κλισέ? Είναι μήπως το ένα και μοναδικό μνημόνιο? Είναι κλωνοποιημένη μέθοδο? Ακολουθεί τις ίδιες πρακτικές και διαδικασίες? Τα ίδια στάδια και τα ίδια μονοπάτια? ... Οχι φίλε μου.

Είναι έννοια η σημασία? Είναι απλά νόημα ή έχει εσωτερικό περιεχόμενο? Είναι κάλυψη ενός και μόνο φάσματος, μιας και μόνο ανάγκης, μιας και μόνο ικανοποίησης?

Εχω γράψει για Body, mind, spirit. Πόσοι δρόμοι οδηγούν εκεί? Ενας? Δέκα? Εκατό? η Χιλιάδες?

...................................................................................................

α. Oι πύλες δεν είναι για να κλείνουν ever, όταν εμείς τις κλείσουμε-περάσουμε-διαβούμε. Παραμένουν πάντα εκεί. Και αυτό είναι πολύ χρήσιμο στην συνειδητοποίηση οτι αυτό που κάνει ο κάθ' ενας μας είναι αυστηρή επιλογή, όχι δρόμος χωρίς επιστροφή επειδή οι πύλες πίσω μας είναι σφραγισμένες!

Είναι χρήσιμο να υπάρχουν εκεί και να αντικρύζουν την πλάτη μας, γιατί η επιλογή μας είναι να προχωράμε μπροστά στον δρόμο που επιλέξαμε, στη ρότα που γουστάρουμε, στο μονοπάτι που είμαστε εμείς.

β. Από την άλλη η τρυφερότητα όταν είναι αληθινή, πηγαία, στο σωστό timing και στην απαραίτητη δόση, δεν είναι μια κατάσταση που οδηγεί στη σκέψη "γιατρέ τι έχω"!

Δεν είναι καθόλου κακό (απορώ γιατί από πολλούς και πολλές φαντάζει τόσο τρομερό!) μια slave ή κάποιες απο τις slaves να είναι τόσο ικανή-ες ώστε να κερδίσει-ουν το δικαίωμα να την-τις αποκαλέσουμε και "χαζούλι μου", και "μωρό μου"!!! Ας ηρεμήσουν οι πολέμιοι-ες, ούτε κονταίνουν, ούτε παθαίνουν ανίατη και θανατηφόρα αρρώστεια!


...................................................................................................
Ανάλογα τις περιπτώσεις, και φόβος παίζει και αγάπη και προσμονή. αλλά θα συμφωνήσω με το εξής:

"...Αλλά ο βασικός λόγος που μια σκλάβα τσακίζεται να πάει είναι επειδή αυτό έχει ανάγκη να κάνει, επειδή αυτό την ερεθίζει, διεγείρει, ολοκληρώνει, ηρεμεί, αυτό την κάνει να νιώθει ασφαλής..."

και θα συμπληρώσω

αυτή η ανάγκη έχει αξία και ΟΥΣΙΑ, όχι όταν υπάρχει ως κάτι δεδομένο και απλά δίνεται στον κάθε ένα μόνο με αυτό που δηλώνει (κάτι που δυστυχώς συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις), αλλά όταν έχει κερδηθεί και κατακτηθεί και δυναμώσει από τον Μaster, σε βαθμό που η σκλάβα προσεγγίζει την ολοκλήρωση σε κάθε προσταγή - υπόδειξη... του
...................................................................................................
Λόγω της δουλειάς μου, εκπαιδεύω ανθρώπους (males & Females) από διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες, σε σωματικό, ψυχικό και πνευματικό επίπεδο πάνω από 20 χρόνια. Με την εμπειρία που έχω αποκομίσει στις χιλιάδες διδακτικές ώρες μου, δεν μπορώ να πω με απόλυτο τρόπο (όπως διαβάζω ότι το κάνουν κάποιοι-ες) ότι φταίει ο δάσκαλος για την απόδοση του μαθητή ή το αντίθετο. Εχουν συμβεί και τα δύο πολλές φορές.

Μπορώ να δηλώσω όμως πως ο καλός εκπαιδευτής μπορεί να βγάλει και να πάρει το 110% των δυνατοτήτων του μαθητή, αλλά υπάρχουν και μαθητές που είναι "αξιοι" μόνο για έχουν την τύχη των προβληματικών μωρών στην αρχαία σπάρτη.

Βέβαια έχω δει και πολύ αξιόλογους μαθητές που κάνουν καλούς τους κακούς και άσχετους εκπαιδευτές!

Αν θα μπορούσα να γράψω ένα κανόνα (με τις εξαιρέσεις του φυσικά που οι περισσότερες διακιολογούνται), αυτός θα ήταν ότι με τον καλό δάσκαλο όταν ο μαθητής δεν έχει πρόοδο, ευθύνεται ο μαθητής.
...................................................................................................
Κατ' αρχήν η λέξη "δυσκολεύομαι" μάλλον έχει χάσει την πραγματική της έννοια σε αυτό που ήθελες να γράψεις (μάλλον δεν γουστάρεις "ηθελες" να γράψεις). Αν όμως αυτή η λέξη εκφράζει την κατάσταση που θέλησες να αποτυπώσεις, δεν εκφράζει το status που δηλώνεις.

Ο κάθε ένας έχει το δικαίωμα να θέλει κάτι, όπως θεωρεί αυτός ότι είναι πιο κοντά σε αυτό που τον ικανοποιει, αλλά θα σου συνιστούσα να σκεφτείς την περίπτωση, μια πάρα πολύ ενδαφέρουσα από πολλές απόψεις και πλευρές ύπαρξη, να την έχεις κάνει να εξαρτάται απόλυτα από σένα! Πολύ καλύτερο δεν είναι? Σκέψου το

Αληθινός αφέντης? (!) Εχουν χάσει τι έννοιες τους οι λέξεις! Οπως λένε ας πούμε "αληθινό" αρσενικό? Αρσενικό ή είσαι ή δεν είσαι. Αφέντης ή είσαι ή δεν είσαι. Δεν υπάρχει αληθινός ή ψεύτικος και αυτό είναι απόλυτο. Δεν χωράνε ούτε αμφισβητήσεις, ούτε παρανοήσεις, ούτε οξύμωρα σε αυτό!

Είσαι στον χώρο του BDSM και έχεις απορίες για το τι και πως γουστάρουν να κινούνται κάποιοι?! Η σκλάβα δεν είναι μόνο το αντικείμενο που καταλήγει το μαστίγιο σου! (Γιατί δεν παίρνεις ένα σάκο του box? Ενας πολύ καλός σάκος πυγμαχίας αντέχει περισσότερο) Αν το καταλάβεις αυτό, πιστεύω πως και θα αναθεωρήσεις τις απόψεις σου και όσες θα υπάρξουν μαζί σου θα νιώσουν την χαρά της ηδονής. Ηδονή και μέσα από τον πόνο? ΦΥΣΙΚΑ! Αλλά ΟΧΙ μόνο αυτό! Γιατί να έχεις ένα μαραμένο λουλούδι στη γλάστρα σου, όταν μπορεις να χαρείς την ομορφιά και την ευοδία που έχει ανθισμένο?

Αφού ξεκαθαρίσαμε το άχρηστο της λέξης "αληθινός", ενας κυρίαρχος είναι και παραμένει κυρίαρχος όλο το 24ωρο. Οτι και αν κάνει. Οταν χαιδεύει τρυφερά τα μαλλιά της σκλάβας του, η αύρα του, ούτε μειώνεται ούτε αλλάζει. Παραμένει ίδια. Η σκλάβα κυριαρχείται ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ εγκεφαλικά. Αν αυτό δεν μπορείς να το καταφέρεις, όσο και να την μαστιγωσεις θα εισπράξεις μόνο την ψεύτικη ή πρόσκαιρη χαρά του ακούσματος "μάλιστα κύριε", "σας ευχαριστώ κύριε". Και τότε δεν έχεις χάσει μόνο το δάσος, ούτε το δένδρο δεν έχεις πλησιάσει!

BDSM ΔΕΝ είναι "Στήσου, φάε 10 βουρδουλιές ενώ ακούς τα γαμοσταυρίδια σου και ευχαρίστησε με που ασχολήθηκα μαζί σου"!!! Αλοίμονο αν ήταν αυτό και κρίμα για όσους νομίζουν ότι είναι αυτό!

...................................................................................................

Η σκλάβα ΠΡΕΠΕΙ και ΟΦΕΙΛΕΙ να προσφέρει ΟΤΙ της ζητηθεί από τον κύριο της. End of Story(Σε περίπτωση μη αποδοχής του ως άνω από τη σκλάβα ή μη κατακτησής του, από τον κυριο της, δεν χρειάζεται ούτε καν να αναρωτηθεί κάποιος εκ των δυο αν ειναι ο γιαλός στραβός ή στραβά αρμενίζουν. Παύει να υφίσταται μια τέτοιου είδους σχέση και ακόμα και να "συνεχιστεί" έχει ήδη καταδικαστεί σε πλήρη αποτυχία)

Από εκεί και πέρα, ΟΧΙ η τιμωρία δεν πρέπει να υπάρχει ως κατι που δίδεται ή πραγματοποιείται απρόκλητα άδικα, αναίτια, παράλογα ή κακόβουλα (αν και σηκώνει μεγάλη συζήτηση τι είναι απρόκλητο, τι άδικο, τι αναίτιο, τι παράλογο και τι κακόβουλο μέσα σε μια bdsm σχέση)

υγ. Ελπίζω το ΟΤΙ να μην παραλληλιστεί με ανοησίες του τύπου, πήδα από το μπαλκόνι, πούλα το παιδί σου κλπ.


... Από εκεί και πέρα, ΟΧΙ η τιμωρία δεν πρέπει να υπάρχει ως κάτι που δίδεται ή πραγματοποιείται απρόκλητα άδικα, αναίτια, παράλογα ή κακόβουλα (αν και σηκώνει μεγάλη συζήτηση τι είναι απρόκλητο, τι άδικο, τι αναίτιο, τι παράλογο και τι κακόβουλο μέσα σε μια bdsm σχέση)

και θέλω να σταθώ (και να θέσω προς συζήτηση) στην πρόταση που υπογράμμισα

Τι θεωρείται ή τι μπορεί να θεωρηθεί (ή ακόμα και αν μπορεί να θεωρηθεί) άραγε από τον-την υποτακτικό ως λανθασμένο, απρόκλητο, άδικο, αναίτιο, παράλογο ή και κακόβουλο όταν ασκείται, επάνω του-της η μέσα του-της η οποιαδήποτε τιμωρία?

Προσωπικά θεωρώ πως δεν υπάρχουν ημίμετρα στην υποταγή. Δεν νοείται ολίγον ή κάτι περισσότερο υποταγή. Εάν ο-η υπό θέλει να τη ζήσει, να τη γευτεί, να την οσμιστεί, να τη δει, να τη βιώσει, να την αισθανθεί (ή ότι άλλο) πραγματικά και ουσιαστικά, πρέπει να γνωρίζει πως σε αυτόν που τον-την κατέκτησε και τον ακολουθεί στο ταξίδι, η έννοια υποταγή δεν χωράει παρερμηνείες και παρανοήσεις.

Η υποταγή ή είναι πλήρης, απόλυτη και ολοκληρωτική ή δυο λαλούν και τρεις χορεύουν.

Φρονώ λοιπόν, πως για όσους-ες ασπάζονται την πρώτη εκδοχή, δεν χωράει ερώτηση ή κρίση περί δίκαιας ή άδικης, λογικής ή παράλογης, προκαλούμενης ή απρόκλητης κλπ τιμωρίας.
Οι λέξεις ευπείθεια, πειθαρχικότητα, συμμόρφωση, υπακοή... και οι έννοιες τους είναι και πρέπει να είναι ταυτόσημες με την υποταγή, στην τιμωρία ή και σε οτιδήποτε άλλο λαμβάνουν από τον κύριο τους.

Για κάποιον-α μπορεί να θεωρηθεί αναίτιο και παράλογο ένα χαστούκι σε ένα διαφορετικό κοίταγμα και για κάποιον-α είναι το ακριβώς ζητούμενο εκείνη τη στιγμή.

Ας μη σταθούμε σε περιπτώσεις αυτών των υπό, που έχουν μυαλό μπετό και θεωρούν, ως το απόλυτο δίκαιο και δικαιολογημένο, την οποιαδήποτε μαλακία του κάθε κομπλεξάρα που βρήκε πρόσφορο σανό για να δηλώσει "κυρίαρχος", αλλά σε άτομα με υποτακτική φύση και διάθεση γενικότερα ή ειδικά στον έναν που διαθέτουν διαύγεια σκέψης, σώφρον κρίση και λογική εκτίμηση των καταστάσεων και των περιπτώσεων που διάγουν ανά πάσα στιγμή.

Πως θα χαρακτηριστεί, η οποιαδήποτε κίνηση, φράση, προσταγή ενός κυρίαρχου ως έτσι ή αλλιώς από τον-την υποτακτικό-η του?

Γνώμες? Απόψεις? Εμπειρίες?

...................................................................................................

Επηρεάζει αυτό τον σεξουαλικό του προσανατολισμό όταν εντάσσεται στον χώρο του BDSM;

Δεν θα σταθώ στο αν επηρεάζει τον σεξουαλλικό του προσανατολισμό, πιστεύω πως ναι, επέτρεψε μου ωστόσο μια παρέκκλιση στην απάντηση μου.

Φρονώ πως ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού, επηρεάζει την σεξουαλική συμπεριφορά του. Προς το κακό

Εξηγούμαι

Ο μικροαστός μαζί με όλα όσα τον πρεσβεύουν ή τον ακολουθούν, είναι η ατομιστική κοινωνική συμπεριφορά και νοοτροπία και σίγουρα οι στενές αντιλήψεις.

Στοιχεία που κατά την γνώμη μου, είναι εντελώς αντίθετα στο να μπορέσει να γευτεί και να βιώσει, τόσο ως τροφοδότης όσο και ως αποδέκτης το σεξ, έννοια ολότελα ελεύθερη και απεριόριστη,
Πόσο μάλλον όταν οι σεξουαλικές του προτιμήσεις, κλίσεις και επιθυμίες υπεισέρχονται ή λαμβάνουν ζωή στο BDSM.

Πως θα ενεργεί και πως θα εκφράζει τη σεξουαλικότητα του ή πως θα εκφράζεται μέσα από αυτή, άραγε κάποιος-α που θεωρεί πως η κοινωνία του χρωστάει σόνι και καλά διορισμό στο δημόσιο επειδή σπούδασε και αυτός το κάτι τις του;

Πως θα μπορέσει να γευτεί και να βιώσει την ηδονή στον δρόμο για την πληρότητα ή στην αναζήτηση της, κάποιος-α που ιδεολογικά κινείται ανάλογα με τα ρουσφέτια που ανταλλάσει με την ψήφο του, που το θάρρος του και η μαγκιά του αυξάνει σύμφωνα με το πόσο δυνατή είναι η ένταση της κόρνας του αυτοκινήτου του ή που περιμένει ως δια μαγείας να δει τη χώρα μας Δανία αλλά δουλεύει ανασφάλιστος ή είναι εργοδότης που καταπατά εργασιακά δικαιώματα ή δεν αποδίδει τους φόρους που του αναλογούν;

Το σέξ και η σεξουαλικότητα απογειώνονται και ταξιδεύουν με επαναστάτες (ή αν προτιμάτε με επαναστατική στάση) φίλοι και φίλες μου. Όχι με μικρό ή με μεγάλο αστούς.

Άλλωστε οι αισθήσεις υπάρχουν για να εξεγείρονται. Και στο ουσιαστικό D/s Ε Ξ Ε Γ Ε Ι Ρ Ο Ν Τ Α Ι…


..................................................................................................

Αν και το ζητούμενο και το πρωτεύων σε μια σχέση D/s είναι το μυαλό και η με κάθε τρόπο πρόκληση-ενεργοποίηση-διέγερση του, εντούτοις απαιτεί πολύ και ποικιλόμορφη φυσική επαφή.

Μια από τις διαδρομές που οφείλει ο Κ να οδηγήσει την υ για να φτάσει τη σχέση σε πληρότητα και να της προσδώσει την απαιτούμενη αρμονία είναι και ο ερωτισμός που αναδύεται-γεννάται-ανθεί και εξελίσσεται μέσα από τη σωματική επαφή - σωματική κυριαρχία.

Παρ' όλα αυτά, σε ορισμένες (λιγοστές) περιπτώσεις και υπό συγκεκριμένες συνθήκες μπορεί να επιτευχθεί η Κυριαρχία από μακριά, λειτουργώντας ομαλά και με δυναμική, χωρίς όμως να μετουσιώνεται σε ουσιαστικά ολοκληρωτική.


..................................................................................................

Τί εννοείτε κάτι περισσότερο από εσωτερική ανάγκη; Με όλο το θάρρος, μ' αυτή σας τη φράση μου φαίνεται πως υποτιμάτε τις εσωτερικές ανάγκες, και αν δεν μιλάμε για ανάγκη, για τί ακριβώς μιλάμε...;

Στις παρωθητικές δυνάμεις της συμπεριφοράς, ανήκουν οι ανάγκες, τα έντσικτα, τα ψυχολογικά κίνητρα, τα συναισθήματα και οι βιολογικές ορμές

Αναφέρθηκα σε βιολογική ορμή με την έννοια ότι δεν είναι θέμα επιλογών. Η υποταγή για όσες την αισθάνονται ουσιαστικά, για όσες συμπληρώνονται ή ολοκληρώνονται μέσα από αυτή στη σχέση τους ή θα εκδηλωθεί και θα καλυφθεί για να είναι ευτυχισμένες και ανθισμένες, είτε θα καταπιεστεί και θα καταχωνιαστεί και θα είναι μίζερες και μαραμένες. Αυτή είναι η γνώμη μου.
Για μένα σχέσεις D/s που δεν εμπεριέχουν σε μεγάλο ποσοστό ενστικτώδη ερωτική ορμή, πολυδιάστατη διάθεση για παιχνίδια και σεξ, αλληλένδετες τις έννοιες σεξουαλική επιθυμία και σεξουαλική απόλαυση αλλά και ενέργεια που πηγάζει ΚΑΙ από όλα αυτά, είναι σχεδόν στο σύνολο τους εκ των προτέρων αποτυχημένες όσο αφορά το τελικό αποτέλεσμα. (Σπάνιες εξαιρέσεις αποτελούν D/s σχέσεις που βασίζονται σε ενός διαφορετικού είδους και μεγέθους πνευματική ένωση ή σχέσεις που εδράζονται σε ενός εξαιρετικού τύπου ενοποίηση διδασκαλίας-μαθητείας)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου